Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014

Απάντηση στην κλήση για εξ'αποστάσεως και δήλωση Διευθυντών‏



ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ …………..


ΑΝΑΦΟΡΑ

            Τ……. ………………………….. …………………………………, Διευθυντή του ………………… Δ.Σ. …………………………………., κατοίκου ………………., οδός …………………. Αριθμός ……………………….

Αξιότιμε κύριε Περιφερειακέ,

            Σε συνέχεια του υπ’ αριθμόν ……………. εγγράφου σας δια του οποίου καλούμαι να συμμετάσχω σε εξ αποστάσεως επιμόρφωση για την αξιολόγηση, σας ενημερώνω, ότι η συμμετοχή στα σεμινάρια αυτά δεν εντάσσεται εντός των εργασιακών μου καθηκόντων, δεδομένου, ότι: (α) Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συνιστά νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου, συμβουλευτικού χαρακτήρα προς το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και σε καμία περίπτωση δεν έχει εισέτι εκδοθεί η προβλεπόμενη στο άρθρο 2 παρ.2 του ν. 3966/2011 υπουργική απόφαση, δια της οποίας ανατίθεται σύμφωνα με τον νόμο η υλοποίηση δράσεων στο ΙΕΠ και (β) δεν έχει εισέτι εκδοθεί η προβλεπόμενη από το άρθρο 2 παρ.5 του π.δ. 152/2013 Υπουργική Απόφαση, η οποία θα καθορίσει το περιεχόμενο και την διαδικασία της επιμόρφωσης στελεχών αναφορικά με την αξιολόγηση.
Εκ των ανωτέρω είναι προφανές, ότι η συμμετοχή σε μια επιμορφωτική διαδικασία αυτού του είδους, μόνο σε εθελοντική –οικειοθελή βάση μπορεί να λάβει χώρα, πράγμα, το οποίο, ωστόσο, δεν επιθυμώ.

Με εκτίμηση,
…………., ……. Ιουνίου 2014
Ο Διευθυντής

Απάντηση στην κλήση για εξ’ αποστάσεως επιμόρφωση



Αριθ. Πρωτ.                                                                  Αθήνα  27/6/2014                            
                                                                                   Προς
                                                                                              Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε


ΘΕΜΑ: « Απάντηση  στην κλήση για εξ’ αποστάσεως επιμόρφωση»

   Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με την απόφασή του στις 20-6-2014 (α.π.921) κάλεσε τους διευθυντές των σχολικών μονάδων να μην πάρουν μέρος στη διαδικασία της εξ’ αποστάσεως επιμόρφωσης.
  Στην ίδια απόφαση αναλύθηκε και το ότι η όλη διαδικασία είναι νομικά έωλη. Επισυνάφθηκε, μάλιστα, γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε., σύμφωνα με την οποία «οι εντολές για συμμετοχή σε επιμορφωτικές δράσεις είναι προδήλως παράνομες», επομένως «ο υπάλληλος δεν υποχρεούται να εκτελέσει την εντολή αναφέροντας παραλλήλως στο προϊστάμενο όργανο αυτού, που έδωσε την εντολή, χωρίς να αποκλείεται και ο καταλογισμός πειθαρχικών ευθυνών προς τους περιφερειακούς διευθυντές, που παρείχαν κατευθύνσεις προς τους δημοσίους υπαλλήλους, καθ’ υπαγόρευση οργάνου μη αρμοδίου και με αποστολή καθαρά συμβουλευτική.»
  Απόφαση για τη μη συμμετοχή των διευθυντών σχολικών μονάδων στη διαδικασία της εξ’ αποστάσεως επιμόρφωσης πήρε και η 83η Γενική Συνέλευση του Κλάδου στις 23-6-2014.
  Σε συνέχεια των παραπάνω ενεργειών, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σας αποστέλλει κείμενο αναφοράς που μπορούν να υποβάλλουν οι διευθυντές των σχολικών μονάδων προς το όργανο διοίκησης που είτε τους διαβίβασε την απόφαση του Ι.Ε.Π. είτε τους κάλεσε να την υλοποιήσουν (κατά κύριο λόγο περιφερειακοί διευθυντές αλλά και σε κάποιες περιπτώσεις διευθυντές εκπαίδευσης). Το έγγραφο συντάχθηκε από τη νομική σύμβουλο της Δ.Ο.Ε. και ενισχύει με νομική τεκμηρίωση την απόφαση των διευθυντών των σχολείων να μη συμμετέχουν στην εξ’ αποστάσεως επιμόρφωση.
  Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα κατατίθεται, με επίδοση από δικαστικό κλητήρα, εξώδικη δήλωση – πρόσκληση προς τον Υπουργό Παιδείας με την οποία του ζητείται να προβεί σε άμεση απόσυρση όλων των σχετικών με την εξ’ αποστάσεως επιμόρφωση εγγράφων ενώ τις αμέσως επόμενες ημέρες θα κατατεθεί μηνυτήριος αναφορά κατά παντός υπευθύνου για την όλη διαδικασία της επιμόρφωσης για την αξιολόγηση.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ......

Συνάδελφοι υπενθυμίζουμε
Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λαμίας
η Πολιτιστική Ομάδα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας
ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ
ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΝ
ΤΗΝ Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014 στις 20:30
στο Ισιαδάκι Λαμίας
ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ
ΙΣΙΔΩΡΟΥ ΖΟΥΡΓΟΥ
«ΣΚΗΝΕΣ ΑΠO ΤΟΝ ΒΙΟ
ΤΟΥ ΜΑΤΙΑΣ ΑΛΜΟΣΙΝΟ»
ΤΟ  Δ.Σ.

Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2014

ΣΥΝΕΔΡΙΟ-ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ



Δευτέρα 06/23/2014
Κεντρικό κτίριο (πύργο) - ισόγειο
10.30-13.30
Εναρκτήρια σύνοδο ολοµέλειας.
Dave Hill
Από την αποδόμηση για ανοικοδόμηση: κρίσιμη παιδαγωγικών μεθόδων, κρίσιμης σημασίας της εκπαίδευσης, μαρξιστική εκπαίδευση
Lois Weiner
Δημοκρατία, κρίσιμης σημασίας της εκπαίδευσης και συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών: συνδέσεις και αντιφάσεις στην νεοφιλελεύθερη εποχή
Γιώργος Grollios
Κρίσιμη εκπαιδευτικούς στην εποχή της κρίσης

16.00-18.00 (καρέκλα Gyorgy Meszaros)
Alpesh Maisuria
Dystopian οράματα των εκπαιδευτικών συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης
Gyorgy Meszaros
Κριτική ανάλυση της νεοφιλελεύθερης και νεο-συντηρητικός μεταρρυθμίσεις και πολιτικές στο ουγγρικό εκπαιδευτικό σύστημα
Αρσλάν Bayram & Aysegul Arzu Μπαϊράμ
Ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης στην Τουρκία, στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης
Millozzi Βαλεντίνα
Από τις πολιτικές της ΕΕ στην οικονομική κρίση: Η άνοδος του στη νεοφιλελεύθερη ατζέντα και τη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης στην Ιταλία



18.30-20.30 (καρέκλα ΘΕΜΕΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ)
ΘΕΜΕΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ & Joyce Χαναάν
Εκπαιδεύσει να ταράξουν: Ελληνική πανεπιστημιακών ρόλο στο κίνημα Παιδείας (2011-2013)
ΓΕΩΡΓΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ-ΚΟΛΛΙΑ
Μαθητές-τριες κινήσεις στο χρόνο της κρίσης και στο ρόλο των δασκάλων, ως οργανικό διανοούμενους της εργατικής τάξης
Tugce Αρικάν
Ένα δωμάτιο με θέα: 2013 διαμαρτυρίες στην Τουρκία
Sevgi Ernas, Zeynep Καραμάν & Saadet Ebru Misirlioglou
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με το λαϊκό ανθεκτικό κινήσεις που αρχίζει από την Taksim Gezi πάρκο αντίσταση
















Δευτέρα 06/23/2014

Κεντρικό κτίριο (πύργο) - 1st πάτωμα

16.00-18.00 (Πρόεδρος Μαρία Πουρνάρη)
Φεντερίκο Farini
Σκέψη κριτικά για κριτική σκέψη: την εξέλιξη της έννοιας της κριτικής
Μαρία Παναγιώτου
Η σημασία της προσωπικής αυτονομίας στην εποχή της κρίσης
Μαρία Πουρνάρη
Κριτικές της κριτικής σκέψης
Αικατερίνη Batueva & Αλεξάνδρα Zhereb
Η αξία της εκπαίδευσης σε καιρούς λιτότητας

18.30-20.30 (καρέκλα Gyorgy Meszaros)
Domouzi ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Η έννοια του πολιτισμού ως ιδεολογική βάση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
Μαρία Papapolydorou
Racialisation, του ρατσισμού και των έφηβων μαθητών κοινωνικά δίκτυα
Ρεμζί Ονούρ Kukurt
Μια φιλοσοφική έρευνα για την κατασκευή ασυνάρτητος ρατσιστική ταυτότητες στο πλαίσιο της εκπαίδευσης
Pinar Kizilhan
Αξιολόγηση συστημάτων ολλανδική και τουρκική εκπαίδευση όσον αφορά την πολυπολιτισμική εκπαίδευση μοντέλα




Δευτέρα 06/23/2014 
Κεντρικό κτίριο (πύργο) - 2ος όροφος 
16.00-18.00 (καρέκλα ΘΕΜΕΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ)
Γιάννα Κατσιαμπούρα
Αλεξάνδρα Κολλοντάι και Inessa Armand: πώς ο Σοσιαλιστικός φεμινισμός μπορούν να ορίσουν κρίσιμης σημασίας της εκπαίδευσης
Μαριάνθη Αναστασιάδου, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Marvakis & γιασεμί ΣΑΜΑΡΑ
Αμφισβητεί την "δικτατορία των προοδευτικούς": νεοναζί προκλητική ισότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα
Pinar Yengin Sarpkaya, Polat Αλεξανδρος Πασπατης & Necla Aydin
Δεν υπάρχει καμία αναθεώρηση στη διαχείριση όσον αφορά την γυναίκα
Κ. θεμε Nayir & π. Oya Taneri
Διαρροή αγωγού: γυναίκες χάσει στο ακαδημαϊκό σύστημα στην Τουρκία

18.30-20.30 (καρέκλα Alpesh Maisuria)
ΘΕΟΠΟΥΛΑ Χρυσοχού
Καθηγητές σε περιόδους κρίσης
Μαρία Kargioti
Παγκοσμιοποίηση, Kantianism, διεθνισμό και εκπαίδευση: ζητήματα ascertaimnents και προοπτικές
ΑΡΓΥΡΙΑΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ & Συμεών Νικολιδάκης
Αναζητώντας εκπαιδευτικών λύσεων σε κλασικό μελέτες. Η κρίση ως πρόκληση
Dirk Postma
Μια posthumanist αντίληψη της κρίσιμης σημασίας της εκπαίδευσης

Δευτέρα 06/23/2014

Κεντρικό κτίριο (πύργο) - 10ος όροφος

16.00-18.00 (καρέκλα Αϊδίνης Αθανάσιος)
Yasemin Tezgiden Cakcak
Ενδυνάμωση των δυναμικό του κριτική ανάγνωση για μη ιθαγενών Καθηγητής Αγγλικών υποψήφιοι
Η Zeynep Άλικα & Yildiz Αχμέτ
Μια αναθεώρηση των πρακτικών κοινωνικής Παιδείας των πρόσφατα εγγράμματοι γυναικών στην Άγκυρα
Αθανάσιος Αϊδίνης
Κρίσιμη αλφαβητισμού στην πρώτη τάξη πρωτογενούς
Μαρία Λαζαρίδου
Διαπραγμάτευση έννοιες στα πλαίσια της κρίσιμης σημασίας γραμματισμού: μελέτη των αλληλεπιδράσεων σε επίπεδο ομίλου

18.30-20.30 (καρέκλα Αϊδίνης Αθανάσιος)
Ebru Oguz, Erdal Kucuker & Marcus Samuelsson
Ιδέες και έννοιες μεταξύ Ευρωπαϊκού φοιτητών εκπαιδευτικών για το έργο τους υποψήφιους ως καθηγητές
ΣΙΑΤΗΡΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ, Λάμπρος ΣΔΡΟΛΙΑΣ, Κάκκος ΝΙΚΟΛΑΟΣ & ΓΕΩΡΓΙΟΣ Aspridis
Το αποτέλεσμα του εξωτερικού περιβάλλοντος του γυμνάσια στον εργασιακό χώρο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Σχολής: μια συστημική προσέγγιση
Π. Oya Taneri & κ. θεμε Nayir
Σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης εκπαιδευτικών απόψεις σχετικά με την θετική διάκριση
S. Γετκίν Isik & Ilker Δικηγορικός
Καθηγητές στο 2000: μια ανθρωπολογική άποψη από μέσα

Δευτέρα 06/23/2014

Ναυπηγείο κτίριο δίπλα στον πύργο

16.00-18.00 (καρέκλα Dave Hill)
Ruhi Sarpkaya
Επωφελούνται από τα μυθιστορήματα στην κριτική σκέψη
Ευδοκία Αράπιτσα & ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
Κρίσιμης σημασίας της εκπαίδευσης & τέχνης: αναθεώρηση της έννοιας της φτώχειας χρησιμοποιώντας την θεωρία του Paulo Freire, μέσα από έργα τέχνης
ΑΓΑΠΗ Chouzouraki
Στάση της παιδαγωγός στην τάξη, ως διακριτή μάθημα της κοινωνικής και πολιτικής μόρφωση
Agnieszka Weseli
(Ετερο/homo) κανονιστικό ιστορία ως ένα μάθημα. Πώς να χρησιμοποιήσετε κρίσιμη ιστορία στην Πολωνία και για ποιο σκοπό;

18.30-20.30 (Πρόεδρος Μαρία Πουρνάρη)
Pyrovolaki ΡΟΔΟ
Σχολείο ηγεσία για την κοινωνική δικαιοσύνη: πρόβλεψη ελπίδα
ΖΥΓΟΥΡΗ ΜΑΡΙΑ
«Χωρίς διάλογο δεν υπάρχει καμία επικοινωνία, και χωρίς επικοινωνία δεν υπάρχει καμία πραγματική εκπαίδευση» (Freire, 1976)
ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΦΩΤΙΟΣ
Θρησκευτικές λόγου και παιδεία των καταπιεσμένων: "όπως κάνατε σε έναν από το λιγότερο από αυτές αδελφοί μου, θα το έκανε για μένα (κατά Ματθαίον 25: 40)"
Έλενα Evdyriadou & ΧΑΤΖΗΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Μεταρρύθμιση της Ελληνικά το εθνικό πρόγραμμα σπουδών? μια συζήτηση μεταξύ της κυβέρνησης και οι δάσκαλοι


Τρίτη 06/24/2014

Κεντρικό κτίριο (πύργο) - ισόγειο
09.30-11.30 (Πρόεδρος Δημήτρης Χαραλάμπους)
Zhuljeta Cinga
Κριτική σκέψη στη μεταρρύθμιση βιογραφικό από τη βασική εκπαίδευση στην Αλβανία
Agnieszka Dziemianowicz-Bak & Jan Dzierzgowski
Εκπαίδευση υπό το καθεστώς της αβεβαιότητας: Η περίπτωση του δημόσιου σχολείου κλείσιμο και την παραχώρηση της διοίκησης των σχολείων σε ΜΚΟ στην Πολωνία
Γαλανοπούλου ΖΩΗ & ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Επιλογή δωρεάν σχολείου στη νεοφιλελεύθερη εποχή. Η περίπτωση της Σουηδίας
Emine Saklan
Τα σχολεία που θα καταστεί αόρατη στην Τουρκία: μια κριτική ανάλυση της δωρεάν-Οικοτροφεία 
12.00-14.00
ΣΥΝΟΔΟΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ
Επιχορήγηση Μπάνφιλντ
Ανάκτηση ιστορία: ο Μαρξ, η εκπαίδευση και η ταξική πάλη
ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ
Κοινωνική συνείδηση, η εκπαίδευση και η μετασχηματιστική δραστηριότητα
Glenn Rikowski
Εκπαίδευση και κρίση








16.00-18.00 (Πρόεδρος Αχμέτ Yildiz)
Αχμέτ Yildiz & Demirli Yildiz Σταυρούλα
Αξιολόγηση κατάρτισης σχεδίων εκτελουμένων από ΜΚΟ στην Τουρκία εκπαιδευτικών
Ziontaki ΖΩΗ & ΒΗΣΣΑΡΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Οι συνέπειες της οικονομικής κρίσης στην εκπαιδευτική πράξη: μια ανάλυση περιεχομένου με βάση την κριτική παιδαγωγική
Zafer Kiraz & Hande Τσετίν
Ανέργων εκπαιδευτικών, μια κρίσιμη προοπτική για τις πολιτικές απασχόλησης
Alice Χρηστίδη
Η επιστημονική σχέση μεταξύ ικανότητες και πρακτικές γνώσεις

18.30-20.30 (καρέκλα ΛΕΝΑΚΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ)
ΛΕΝΑΚΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ & Tsipouras ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
Η παιδαγωγική αρχή ΜΙΛΤΟΣ ΚΟΥΝΤΟΥΡΑΣ και οι παιδαγωγικές και καλλιτεχνικές διαστάσεις για τα παιδιά και σπουδαίες εκπαίδευση σήμερα
Άντρη Ευθυμίου
Τη σημασία της χρήσης δράμα ως παιδαγωγικό εργαλείο για τους σκοπούς της καλλιέργεια κριτικής συνείδησης στους μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Κύπρο
Aysegul Oguz
Οι απόψεις των μελλοντικούς δασκάλους σχετικά με το δημιουργικό δράμα ηγέτης, συμμετέχοντες και θέση στην Δράμα πορεία
Chatzitheodoridou ΜΑΡΙΑ & Ευαγγελία Vourtsaki
Κρίσιμη ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ μέσω ταινία παραγωγής με τη μέθοδο project στο πλαίσιο του κριτική παιδαγωγική και απελευθερωτική θέατρο


 Τρίτη 06/24/2014
Κεντρικό κτίριο (πύργο) - 1st πάτωμα
09.30-11.30 (καρέκλα ΕΦΗ Παπαδημητρίου)
ΝΙΚΟΛΟΥΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Ανάπτυξη δραστηριοτήτων κρίσιμη παιδεία μέσα από την προβολή ταινιών
Karantaidou ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Πόλεμος 1940-κατοχή-αντίσταση: διαπραγμάτευση ιστορικά γεγονότα με το πρώτο ισοπεδωτήρες. Μια μετάβαση από αναπαραστάσεις των παιδιών για την κατανόηση του κειμένου και παραγωγής
ΓΛΥΚΕΡΙΑ Fista, ΕΦΗ Παπαδημητρίου & ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Fista
Πρακτικές για τη διαπραγμάτευση των multisemiotic πόρων του έννοια-αποφάσεων σε πολυπολιτισμικές τάξεις των ενηλίκων: μια κριτική παιδαγωγική προσέγγιση
Pefkoula Stagia
"Γλώσσες της δυνατότητας" στο ελληνικό σχολείο: Η περίπτωση της διδασκαλίας με παραμύθια

16.00-18.00 (καρέκλα ΕΦΗ Παπαδημητρίου)
Αυγητίδου Σοφία
Υποστήριξη εκπαιδευτικών για την ενίσχυση της συμμετοχής των παιδιών σε εκπαιδευτικές διαδικασίες: ένα ερευνητικό πρόγραμμα δράσης
Ελένη Κατσαρού
Ποιοτικά κριτήρια έρευνα δράσης στο πλαίσιο της κριτική παιδαγωγική
ΤΣΑΦΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Κριτική παιδαγωγική και τη δράση έρευνα: ανιχνεύοντας τις προοπτικές χειραφέτησης μεταμοντέρνα εκπαιδευτικό πλαίσιο
Βασιλική Παπαδοπούλου & Μαρία Georgiti
Βελτίωση των κοινωνικών σχέσεων των μαθητών μέσα σε μια πολυπολιτισμική τάξη: μια μακροπρόθεσμη έρευνα δράσης του διαπολιτισμικού

18.30-20.30 (καρέκλα Παναγιώτης Σωτήρης)
Κωνσταντίνος μάγος
Φυλάκιση και εκπαίδευση: μια κριτική έρευνα δράσης σε Ελληνική φυλακή
Αρσένης ΑΡΣΕΝΑΚΗΣ, φωτεινή ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΔΑΚΗ, Μαρία Gourgolitsa, ΔΕΣΠΟΙΝΑ-ΕΛΕΝΗ Dargenta, Κωνσταντέλια, Αθήνα Δρανδάκη, Κατερίνα Kakogianni, Ελένη Κατσαρού, Ιωάννης Marakntes, Ελένη ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, Παπαδοπούλου Πολυτίμη, Ειρήνη Ρενιέρη, Αθανάσιος Strantzalos & ΠΕΤΡΟΣ Chatzielanides
Αξιολόγηση εναλλακτικών / συμμετοχική μαθητών στο κατώτερο γυμνάσιο: μια παρέμβαση της διδασκαλίας και της έρευνας 
ΑΡΕΤΗ ΜΠΟΦΙΛΙΟΥ
Το ενδιαφέρον των μαθητών ως μοχλός για να παρακινήσει τους και την ενεργό συμμετοχή τους στη διαδικασία της μάθησης
ΒΕΚΡΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
Σχεδιασμό προγραμμάτων επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Από transmissional σε μετασχηματισμό πρακτικές








Τρίτη 06/24/2014

Κεντρικό κτίριο (πύργο) - 2ος όροφος

09.30-11.30 (Πρόεδρος Αχμέτ Yildiz)
ΜΑΡΘΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ
Λιγότερο πολιτισμού – τότε δεν αρκεί η εκπαίδευση
Kandemir ' Οδός Ονείρων '
«Σύστημα αποφασίζοντας» κατά το «σύστημα»
Κουτσούκ Ντουιγκού & Μεχμέτ Akgunduz
Αντανακλάσεις στις νεοφιλελεύθερες πολιτικές στην εκπαίδευση τέχνης στην Τουρκία: Καλών Τεχνών γυμνάσια ως παράδειγμα
Γεωργία ΚΑΡΕΛΑ
Κρίσιμης σημασίας της εκπαίδευσης και των τεχνών

16.00-18.00 (καρέκλα Τζήκας Χρήστος)
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Gouvias
Νεολαία και labour market(s) στην Ευρώπη: «Ευκαιριών» ή απλά «κινδύνους»; -Πορίσματα από την Ευρωπαϊκή κοινωνική έρευνα
Μπονίδης Κυριάκος
Ειρήνη κριτική παιδαγωγική: Η σημασία μιας εκπαίδευσης ειρήνη χειραφέτησης της προσωπική, διαρθρωτικών και πολιτιστικών βίας στην εποχή της κρίσης
Μαριάνα ΚΑΠΕΤΑΝΙΔΟΥ
Η αναγνώριση των όρων "άμεση", "διαρθρωτικές" και "πολιτιστικών" βία από την εκπαιδευτική κοινότητα στην Ελλάδα της κρίσης
Θεοδώρα ΑΓΑΠΟΓΛΟΥ
Του ρόλου του εκπαιδευτικού στην ενδυνάμωση των μαθητών Ρομά στο ελληνικό δημοτικό σχολείο: αντανακλάσεις από μια έρευνα της χειραφέτησης δράσης

18.30-20.30 (καρέκλα Fista ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ)
Βεργιώτη ΕΛΕΩΝΟΡΑ
Η συμβολή των κριτική παιδαγωγική στην εμφάνιση της αναπηρίας ως κοινωνικό και πολιτικό θέμα, μέσα από το παράδειγμα από τα εγχειρίδια της γλώσσας για την δεύτερη τάξη του δημοτικού σχολείου
Ntoliou Χαρίκλεια, Papatzikis ΕΥΘΥΜΙΟΣ & Βασιλική Pliogou
Διερεύνηση της αποτελεσματικότητας του «Classwide Peer διδασκαλία» στρατηγική (CWPT) σε μια μικτή μάθηση (dis) ικανότητες τάξη δημοτικού σχολείου: μια μελέτη περίπτωσης
ΠΡΟΚΟΠΟΥΛΟΥ Αθήνα, ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ & Βασιλική Pliogou
Η εκτίμηση του γραπτή γλώσσα των μαθητών στην έκτη τάξη στο δημοτικό σχολείο. Ανάπτυξη δεξιοτήτων στην παραγωγή γραπτή γλώσσα, για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες














Τρίτη 06/24/2014

Κεντρικό κτίριο (πύργο) - 10ος όροφος

09.30-11.30 (καρέκλα ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΛΕΞΙΟΥ)
ΑΛΕΞΙΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ
«Ένα υπενθύμισε παλαιοί δάσκαλοι που μας άφησε ορφανά» (Γιώργος Σεφέρης, "Η τελευταία μέρα"). Σκέψεις για τη σύγχρονη εκδόσεις του μια οιονεί "teachercide"
Ιωάννα Σαββίδου
Κοινωνικής ανασυγκρότησης: Ο ρόλος του δασκάλου στη μεγάλη ύφεση, διατριβή και προοπτικές
Σοφία Γιαζιτζίδου & Deligkari Ολυμπία
Ο αντι-ηγεμονική ρόλος των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της μια χειραφετητική παιδεία
Kaskaris ΙΩΑΝΝΗΣ
Τα χαρακτηριστικά του πολιτιστικό και πολιτικό ρόλο των δασκάλων για ένα δημοκρατικό σχολείο στην εποχή του νεοφιλελευθερισμού. Η συμβολή της λουρίδας και την παράδοση των κρίσιμων μαρξισμού στην εκπαίδευση

16.00-18.00 (καρέκλα Τριανταφυλλία ΚΩΣΤΟΥΛΗ)
Τριανταφυλλία ΚΩΣΤΟΥΛΗ & Μάριος Στυλιανού
ναπλάσεις δασκάλου και μαθητή ταυτότητες σε περίοδο κρίσης: γλώσσα διδασκαλίας ομιλίες και παιδαγωγικές πρακτικές στην Ελλάδα και την Κύπρο
Χρυσούλα Tosounidou & Ελεονώρα Passalidou
Κριτική παιδαγωγική στη μάθηση και τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών: μια μελέτη σχετικά με την εφαρμογή του Mezirow μετασχηματιστική μάθηση στην διδασκαλία και εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας ως L2


Μαρία Boumpoura
Το νέο πρόγραμμα σπουδών πιλοτικό γλώσσα ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση και κρίσιμη αλφαβητισμού
ΔΑΛΑΚΛΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ & Αθανάσιος Αϊδίνης
Χρησιμοποιώντας την ιστορία της γραφής για την ανάπτυξη των κρίσιμων γνώσεων στην πρώτη τάξη: μια μελέτη παρέμβασης

18.30-20.30 (Πρόεδρος Γιώργος Grollios)
ΠΑΠΑΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Βασιλική
Πρόγραμμα σπουδών στο ελληνικό δημοτικό σχολείο: περιορισμοί και δυνατότητες
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Διδασκαλία της γλώσσας και της κριτικής σκέψης: μια κριτική προσέγγιση του 4ου βαθμού γλώσσα εγχειρίδιο
Kreasidis ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Δίκαιο 4186/2013 για το νέο ελληνικό Γυμνάσιο: παράγει ο εργαζόμενος στην εποχή δημοψήφισμα
Primerakis ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Τα προγράμματα σπουδών της τεχνολογίας στο Ηνωμένο Βασίλειο











Τρίτη 06/24/2014

Ναυπηγείο κτίριο δίπλα στον πύργο

09.30-11.30 (Πρόεδρος Κώστας Σκορδούλης)
Κωνσταντίνα Παπακώστα
Τα βιβλία και τα επίσημα σχολικά εγχειρίδια: μια γλωσσική έρευνα του σχηματισμού της εθνικής συνείδησης στα βιβλία της την αρχαία ιστορία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα (1952-2010)
Karin Cudak
Τα διαφορετικά πρόσωπα της «διαχείριση της διαφορετικότητας»
Ευαγγελία Kalerante
Αντίσταση και συντηρητισμού στη διαμόρφωση του κοινωνικού θέματος στην εκπαίδευση: Η περίπτωση του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος
Μαργαρίτα Markoviti
Εκπαίδευσης και τις θρησκευτικές ελευθερίες σε περιόδους κρίσης: Γαλλία και Ελλάδα σε μια Συγκριτική προοπτική

16.00-18.00 (καρέκλα ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΛΕΞΙΟΥ)
Irem Alagoz
Προβλήματα των εκπαιδευτικών στα ιδιωτικά σχολεία, στο πλαίσιο της αγοράς εργασίας υποδιαιρούνται
Naciye Ακσόϊ, Birol Algan & Ebru Eren Deniz
Ανάλυση του ALO 147-πρόσληψη από το Υπουργείο της εθνικής εκπαίδευσης ανακοίνωση κέντρο (MEBIM) με βάση τη γνώμη των καθηγητών
Η Οζλέμ Balkiz
Φοιτητής-οι δάσκαλοι: Μια ομάδα εργαζομένους που απασχολούνται σε ιδιωτικά κέντρα διδασκαλία, ανεπίσημα
ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗ ΝΙΚΗ
Τις ακούσιες συνέπειες της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης πoυ για νηπιαγωγούς κράτος στην Ελλάδα: μια μελέτη περίπτωσης

18.30-20.30 (καρέκλα Τριανταφυλλία ΚΩΣΤΟΥΛΗ)
ΒΑΣΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ & Ελένη Ανδρέου
Μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κίνητρο, επηρεάζουν και την απόδοση: αλληλεπιδράσεις με τις ικανότητες των μαθητών και εκπαιδευτικών συναισθηματική νοημοσύνη
Gourgiotou ΕΥΘΥΜΙΑ
Η αποτελεσματικότητα της προβλήματα με δημιουργικό τρόπο επίλυσης μεθόδου στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων διεπιστημονική μικρών παιδιών
Κώστας Vourlias, ζωή Tsarsiotou & Φανή Seroglou
Όταν ξεκίνησε η ρατσισμού; -Μια επιχειρηματολογία κατά του ρατσισμού που βασίζονται στην επιστήμη και σπορ
Tsironikou ΓΛΥΚΕΡΙΑ
Την ανάπτυξη της αναγνωστικής κατανόησης για expository κείμενα του πέμπτου βαθμού μαθητές του δημοτικού σχολείου: μια κατηγορία παρέμβασης











Τετάρτη 06/25/2014
Κεντρικό κτίριο (πύργο) - ισόγειο
09.30-11.30 (καρέκλα επιχορήγησης Μπάνφιλντ)
Κριστίν Savvoulidou
Σχολείο πειραματισμοί στην οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και η παιδαγωγική του Paulo Freire
Βιργινία Αρβανιτίδου
Σχεδιασμός πολιτιστικής βία σε το βιβλίο φυσικής αγωγής της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μέσα από το πρίσμα της εκπαίδευσης κρίσιμη ειρήνη
Νικόλαος Νικήσιανης & ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Το "αειφόρο" μέλλον του νεοφιλελευθερισμού: μια κριτική ανάλυση του "Κατευθυντήρια γραμμή για the ανάπτυξη διεπιστημονική δραστηριότητες σε περιβαλλοντικής Παιδείας"
ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ & Γεωργία ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ
Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στα οι οικονομικοί πόροι της εκπαίδευσης
12.00-14.00
ΣΥΝΟΔΟΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ
ΓΟΥΝΑΡΗ Παναγιώτα
Επανάκτηση της ελευθερίας στην εκπαίδευση: προκλήσεις και προοπτικές για την κριτική παιδαγωγική
Ural Αϊχάν
Νεοφιλελευθερισμός και Νεοσυντηρητισμός ενισχυθεί από την Dershane στην Τουρκία
Τάσος Liambas
Μισέλ Φουκό και Αντόνιο Γκράμσι: εκπαίδευση, δύναμη και φοιτητής αξιολόγηση




16.00-18.00 (καρέκλα Glenn Rikowski)
ΤΣΟΥΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ & ΠΑΠΑΖΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ
Αντιλήψεις της Ελληνικής υποκατάστατα καθηγητές και μόνιμη δασκάλων στην οικονομική κρίση
Βλάση Ελένη & Αφροδίτη ΡΙΖΟΥ
Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης για την ελληνική εκπαίδευση του δημόσιου τομέα: μια μελέτη περίπτωσης στο ελληνικό σχολείο ειδική εστίαση πάνω στους μαθητές   
ΠΕΤΡΑΚΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ
Μεταρρυθμίσεις στην εκπαίδευση – άμεσες επιπτώσεις
Antje Biertumpel & Ιωάννα Menhard
Εμπειρίες από την κρίση και τις εκπαιδευτικές διαδικασίες σε Ελληνικά και γερμανικά πλαίσια
18.30-20.30 (καρέκλα ΤΑΣΟΣ Liambas)
ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΓΓΕΛΟΣ
Γραφή-ανάγνωση και δύναμη στην γη των δημοψηφισμάτων: φωνές των τσιγγανοπαίδων για την αναγκαιότητα της conciecentization στην εκπαίδευση
ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Κρίσιμης σημασίας της εκπαίδευσης στα παιδιά των Ρομά
ΧΑΣΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ και παιδεία εφηβική σπουδαστών Ροµά από Ergochori Βέροιας. Χάθηκε άλλη μια ευκαιρία στην Ελλάδα της κρίσης-striken
Λαμπρίνα ΓΙΩΤΗ & Γιώργος ΦΛΟΥΡΗΣ
Μια προσπάθεια κατασκευής μια «γλώσσα της δυνατότητας» σε ένα πρόγραμμα ενδοσχολικής επιμόρφωσης για μέντορες, προκειμένου να υποστηριχθεί μια πολιτισμικά ευαίσθητη διδασκαλία μαθητών από μια ομάδα της υποκουλτούρας




Τετάρτη 06/25/2014

Κεντρικό κτίριο (πύργο) - 1st πάτωμα

09.30-11.30 (Πρόεδρος Περικλής Παυλίδης)
Σεργκέι Rudakov
Η φύση της εκπαίδευσης
Βλαντιμίρ Koshel
Η αντίφαση του εκπαιδευτικού συστήματος κατά την εποχή της παγκοσμιοποίησης
Αλέξανδρος Segal
"Πολύ να μάθει που δεν διδάσκει κατανόηση": στις εσωστρεφείς μεθοδολογία προστασίας κατά της χειραγώγησης
Senem Kurtar
Τι είναι η σύγχρονη εκπαίδευση θεσμική ανεπάρκεια αρχέγονο: ΠΑΙΔΕΙΑ όπως αγάπη, ανάκριση και διάλογος

16.00-18.00 (Πρόεδρος Τάκης πολίτης)
Gokce Cataloluk
Νομική εκπαίδευση, τους περιορισμούς και τις δυνατότητες
Μάστορα του Ερντογάν
Επιστήμη δάσκαλος υποψηφίων ιδέες σχετικά με την εξέλιξη
Τάκης πολίτης
Αναμόρφωση ριζικά συνείδησης των μαθητών μας
MERYEM Kurtulmus & θεμε Karapehlivan
Μετασχηματισμού της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και το μέλλον των πανεπιστημίων στην Τουρκία





18.30-20.30 (Πρόεδρος Τάκης πολίτης)
Νίκος Αλέφαντος
Ένα σενάριο διδασκαλίας στη λογοτεχνία, στο πλαίσιο της διδασκαλίας της ειρήνης
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Οι διάφορες απόψεις της μάχης στο ποταμό Aigos - μια συνεταιριστική δραστηριότητα στα αρχαία Ελληνικά (κολλέγιο-1st βαθμού)
Γιώργος Deliopoulos
Δημιουργική διδασκαλία στο δημόσιο σχολείο
Βασίλειος Κωτούλας & ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Gkaragkanis
Μαθήματα από το παρελθόν: ψυχαγωγία και το παιχνίδι από μια κριτική θεώρηση



















Τετάρτη 06/25/2014

Κεντρικό κτίριο (πύργο) - 2ος όροφος

09.30-11.30 (καρέκλα Fevziye Sayilan)
Fevziye Sayilan
Δημοφιλή εκπαίδευση, αγώνα για τα δικαιώματα στην εκπαίδευση και την εμπειρία του Halkevleri
Charavitsidis ΠΕΤΡΟΣ
132η δημόσιο Δημοτικό σχολείο Αθηνών: ενέργειες και αντιδράσεις σε μια προσπάθεια για την οικοδόμηση ένα δημοκρατικό και ανθρώπινο σχολείο
Άννα Dzierzgowska
Εναλλακτικό σχολείο στον κόσμο της TINA: αντανακλάσεις του δασκάλου
Δημήτρης Παπαδόπουλος
Κοινωνική κινηματογραφική λέσχη: έρευνα δράσης σε 2nd Δημοτικό σχολείο Νεάπολης - Θεσσαλονίκης: Η κριτική παιδαγωγική άποψη

16.00-18.00 (καρέκλα ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Μαυροσκούφης)
Ελένη Xefteri & Μαρία Chanoumidou
Μια κριτική προσέγγιση της traineeteachers πρακτικής: μια μελέτη περίπτωσης
Μαυροσκούφης ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Η χρήση της γνωστική παραφωνία / σύγκρουση και αδιέξοδο με γνώμονα μάθηση ως εργαλείο για την κριτική διδασκαλία

ΒΗΣΣΑΡΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ & ΖΩΗ Ziontaki
Η κοινωνική πολιτική Επιτροπή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης στην εποχή της κρίσης: 2010-2013
Ευαγγελία Bougatzeli, ΕΦΗ Παπαδημητρίου & Μαρία Δούκα
Κρίσιμη πρακτικές αναζήτησης και αξιολόγησης των διαδικτυακών πηγών που εφαρμόζονται από τους τεταρτοετείς φοιτητές σε το Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης για τον σχεδιασμό των εναλλακτικών σχεδίων στη διδασκαλία της γλώσσας

18.30-20.30 (καρέκλα Fevziye Sayilan)
Korompokis ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
«Κριτική παιδαγωγική» ως ο ασθενής τύπος της σύλληψης εκπαιδευτική χειραφετητική: τα όρια της ένα εξημερωμένα αντιπολίτευσης και μια δωρεά για μια θεωρητική αντιπρόταση
Engin Delice
Τέλος η κριτική παιδαγωγική ή αριστοτελική phronesis, μαρξική praxis και διαλεκτική
ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
Κλάση πόλεμο και κριτική παιδαγωγική: από το conscientization στην πράξη
Pinar Yengin Sarpkaya & Ruhi Sarpkaya
Τι πρέπει να κάνουμε κριτική παιδαγωγών; Πώς πρέπει να το κάνουν; Ή πώς μπορούμε να κάνουμε τον ουρανό ορατό στη γη;










Τετάρτη 06/25/2014

Κεντρικό κτίριο (πύργο) - 10ος όροφος

09.30-11.30 (καρέκλα Dave Hill)
Abdullah Durakoglu & Ουλκού Guney

Εκπαιδευτικό μοντέλο του Γκράμσι κατά τη διάρκεια το φασιστικό καθεστώς του Μουσολίνι
Ρόμπερτ Pfutzner
Η κοινωνική και η διαστημικός ως εκπαιδευτικοί. Τι θα μάθετε από 19ου αιώνα σοσιαλιστική εκπαιδευτική θεωρία
Marina Sounoglou
Fairness in education in the era of crisis
Fernando Murillo
The discourse of justice: Between cognition and praxis

16.00-18.00 (chair Panayota Gounari)
Vassilios Kotoulas, Georgia Palapela & Evangellia Papadopoulou
Growing critically in colours and aromas
Antonia Nikou
Educational objectives and multigrade schools: Aspects and perceptions of teachers in multigrade schools
Konstantinos Vasileiadis & Konstantinos Tsioumis
Strengthening democracy, equality and social empathy: Theoretical approaches and practices for citizenship education
Symeon Nikolidakis & Calliope Tsantali
Contemporary alternative approaches to the teaching act: Focusing on verbal and nonverbal communication issues

18.30-20.30 (chair Panayota Gounari)
Anthony Ward
Capitalism and community health – An indigenous perspective
Anthony Ward
Reclaiming community health: The Whakatane Community Hub
Zeynep Mine Derince & Mehmet Serif Derince
Workings of monoglot language policies in Turkey and reactions from peoples
Efthimia Pavlidou
National languages and minorities. Critical remarks























Τετάρτη 06/25/2014

Yard Building adjacent to the Tower

09.30-11.30 (chair Antonios Lenakakis)
Tzina Kalogirou
The rest is violence: Rebellious youths at a time of turmoil
Martha Katsaridou & Koldobika Vio
Theatre of the Oppressed as a tool of educational and social intervention: The Case of Forum Theatre
Alkistis Kontoyianni & Antonios Lenakakis
Κοινωνικο-πολιτιστικές και εκπαιδευτικές διαστάσεις της διαδραστικές μορφές θεάτρων σε περιόδους κρίσης
Giallou Γεωργία & Gkerlektsi Θωμαή
Augusto Μπόαλ και του "θεάτρου των καταπιεσμένων" στην υπηρεσία του κριτική παιδαγωγική? απαραίτητη όσο ποτέ άλλοτε

16.00-18.00 (καρέκλα ΤΑΣΟΣ Liambas)
Kofterou Αθήνα
«Τοπίο στην ομίχλη»: πληροφορίες στον ελληνικό τύπο σχετικά με την εκπαιδευτική κρίση
Αλέξης Μπαλτζής και Γεώργιος Αγγελόπουλος
Νεοφιλελεύθερο ατζέντες, αναπαραστάσεις των μέσων ενημέρωσης και Πανεπιστήμιο βαθμολογίες: μαθήματα από την Ελλάδα
Glarnetatzis ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ευέλικτες ζώνες στην εργασία, στην κοινωνία, στην εκπαίδευση
Μαργαρίτα Zagourianou
Εκπαίδευση και δεδομένων


18.30-20.30 (καρέκλα Glenn Rikowski)
/ Του nehir Ozag & Ομέρ Φαϊκ
Σωκρατική του διαλόγου να εξετάσει όσον αφορά την κριτική παιδαγωγική
Ψαριανός ΕΡΜΟΛΑΟΣ
Κριτική παιδαγωγική του Dewey σε περίοδο κρίσης
Ali ΣΕΒΙΛ
Την προώθηση της συμμετοχής των μαθητών Ρομά
Jacek Moroz
Φιλοσοφική πηγές της βίας στην εκπαίδευση




















Πέμπτη 06/26/2014
Κεντρικό κτίριο (πύργο) - ισόγειο
09.30-11.30 (καρέκλα Desli ΔΕΣΠΟΙΝΑ)
ΚΟΝΔΥΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Κτίριο συλλογική ευτυχία στην τάξη: χρησιμοποιώντας τα δόγματα της κριτική παιδαγωγική στην εκπαιδευτική πράξη
Η Τσετίνκαγια και φέτος Ertan & Ezgi Kirman η Τσετίνκαγια και φέτος
Τα ιδανικά της δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης μαθητών σπουδές Παιδαγωγικής
Κοτταρίδη Ελένη & Κώστας Σκορδούλης
Επιστήμη Εκπαίδευση και την παιδαγωγική πρακτική
Desli ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Συνεργατική μάθηση στα μαθηματικά του δημοτικού σχολείου: τον εντοπισμό των δασκάλων και των παιδιών αλληλεπιδράσεις για τη δημιουργία κοινοτήτων στην τάξη
12.00-14.00
ΣΥΝΟΔΟΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ
Παναγιώτης Σωτήρης
Παίρνοντας το Πανεπιστήμιο: από τους αγώνες κατά της λιτότητας και entrepreneurialization να επανίδρυσης τριτοβάθμια εκπαίδευση ως μέρος μιας στρατηγικής του κοινωνικού μετασχηματισμού
Τύπος Senese
Κυριαρχία, sancturary και Σωκράτης: είναι η ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης Thrasymachus δικαιοσύνης είναι προς το συμφέρον των ισχυρών;
Hasan Aksoy
Κλάση θέμα: αξιοποίηση των μαθητών των ΕΠΑ.σ μέσω της μαθητείας στην Τουρκία
Κώστας Σκορδούλης
Φορά στην έννοια της «πρακτική»
16.00-18.00 (Πρόεδρος Γιώργος Grollios)
Αναστάσιος Vrastamnos, ΑΛΙΚΗ Λασπίδου & ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ
Δάσκαλοι και γονείς στην εποχή της κρίσης: μια μελέτη περίπτωσης
Κonstantinos Patlakidis
Εκπαίδευση ενηλίκων: για μια παιδαγωγική κατά την κρίση παιδαγωγική
ΙΩΑΝΝΗΣ Vezirtzis & ΒΑΣΙΛΙΚΗ Leontaki
Αξιολόγησης του εκπαιδευτικού κεκτημένου υπό το πρίσμα διαλεκτική λογική
Μαριόλης ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Η επιστροφή του εθνικισμού στην ιστορία του σχολείου: η περίπτωση του έκτου βαθμού ιστορικό βιβλίο στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
18.30-20.30 (Πρόεδρος Περικλής Παυλίδης)

Στρογγυλή Τράπεζα
Περιοδικά υποστηρίζουν το 2014 ICCE (περιοδικό των κρίσιμων εκπαίδευση πολιτική μελετών, κριτική, Elestirel Pedagoji, ουτοπία, σύγχρονη εκπαίδευση, Antitetradia ΤΗΣ Ekpedefsis, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ)
Εκπαιδευτικά περιοδικά και κοινωνικοπολιτική αγώνες στην εκπαίδευση








Πέμπτη 06/26/2014
Κεντρικό κτίριο (πύργο) - 1st πάτωμα
09.30-11.30 (Πρόεδρος Drenoyanni Ελένη)
Ελένη Drenoyanni
Συλλήψεις ή παρανοήσεις; Ελληνικών εκπαιδευτικών συζητήσεις και τις αντιλήψεις των γνώσεων ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο
Ο Πέταρ Jandric & Ana Kuzmanic
Ο μύθος του δασκάλου τεμπέλης: μετα-αποικιοκρατική κριτική της παραδοσιακές προσεγγίσεις για την υιοθέτηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας
Τούγμπα Οζτούρκ
Προώθηση «Libre και ΔΩΡΕΑΝ» ανοικτή εκπαιδευτικών πόρων σε μαζική ανοικτό online μαθήματα
Αναστασία Καλαφάτη
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση υπό το πρίσμα των κρίσιμης σημασίας της εκπαίδευσης

16.00-18.00 (Πρόεδρος Drenoyanni Ελένη)
Ευγενία Μέξη
Την οικονομική κρίση της οικογένειας και των επιπτώσεών της στην το παιδί
Hakan Saricam, Seval Hallac, Ismail Celik & Halis Σακίζ
Προ-υπηρεσία εκπαιδευτικών επίτευξη προσανατολισμούς στόχο και κριτική σκέψη επίπεδα
Meltem Cengel, Serap Γιλμάζ, Vural ανακαλύψει Ruken & Μουφίτ Gomleksiz
Επανεξετάζοντας παρακολούθησης σε πρωτοβάθμια Βιογραφικό: μια ολοκληρωμένη μελέτη περίπτωσης στην Τουρκία
Ridvan Kucukali & Nermin Karabacak
Υπαλλήλων διοίκησης σχολείο ανανεώσετε τους εαυτούς τους στη θέση τους των εισφορών των θεσμικών οργάνων και των προσόντων
Πέμπτη 06/26/2014
Κεντρικό κτίριο (πύργο) - 2ος όροφος
09.30-11.30 (καρέκλα Παναγιώτης Σωτήρης)
Μεράλ Uysal, Nurcan Korkmaz, Ονούρ Έκινσι, η Sirmabiyikli Γκιζέμ, Semra Gumus Τσεσμέ Ferhat Kabais, Nuray του Τουρκμενιστάν
Μια εθνογραφική έρευνα για αντιδημοκρατικές πρακτικές σε σχολεία στην Τουρκία
Μεχμέτ Saglam
Ανασύνθεση εκπαιδευτικές εμπειρίες μαθητών δημοτικού σχολείου της δεκαετίας του 1980 στην Τουρκία με δικά τους λόγια: οι κανόνες του σχολείου και τιμωρίες των μαθητών
Aygulen Kayahan
Αντίσταση στο σχολείο τιμές σε νεοφιλελεύθερη εποχή: μια εθνογραφική έρευνα στην Τουρκία
Hakki παιχνίδι
Επανεξετάζοντας "οικονομικής Παιδείας"
16.00-18.00 (καρέκλα Desli ΔΕΣΠΟΙΝΑ)
Koulountzos Βασίλης & Φανή Seroglou
Μια immerging μάθησης και επικοινωνίας Φόρουμ στην επιστημονική εκπαίδευση: συζητήσεις μέσα atlaswiki
Tezcan Durna & Birgul Ulutas
Μια κριτική προσέγγιση για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην Τουρκία
Αναστασία Σαραγά
Διλήμματα και προοπτικές για τη χρήση των νέων τεχνολογικών εργαλείων στην εκπαίδευση
ΝΙΚΟΛΙΔΑΚΗΣ ΣΥΜΕΩΝ & ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΩΣΤΑΚΗ
"Κρίσιμη" προσεγγίσεις στη διδασκαλία με χρήση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία πράξη
Πέμπτη 06/26/2014

Κεντρικό κτίριο (πύργο) - 10ος όροφος

09.30-11.30 (Πρόεδρος Περικλής Παυλίδης)
Άννα Κουτσούρη
Ιδιότητα του πολίτη στην εποχή της κρίσης: Η σημασία της κριτική παιδαγωγική
Permanthoula ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ-Μακρίνα, Στέλλα Καρακώστα, ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΓΑΠΗ & Sinakou Ελένη
Ο ρόλος της κριτικής Παιδαγωγικής στην εγκατάσταση του αειφόρου σχολείου – επισκόπηση της βιβλιογραφίας
Tahir Yilmaz & Burcu Altun
Τι πρέπει να γίνει; Προτάσεις για τα προβλήματα της εκπαίδευσης
Δαμιανίδου Ελένη & Phtiaka Ελένη
Ένα κρίσιμο βήμα για την αντιμετώπιση της κρίσης: καθηγητές στα παπούτσια των μαθητών τους

16.00-18.00 (Πρόεδρος Κώστας Σκορδούλης)
Derya Unlu
Εκπαίδευση ενηλίκων στην Κούβα, στην εποχή του νεοφιλελευθερισμού παγκόσμια
Εύα Καπλάνη
Συγκριτική ανάλυση των C.R.Rogers' και του L.S.Vygotsky θεωρίες για την ανάπτυξη της εκπαίδευσης και της προσωπικότητας
Ozdogan ΟΕΕ
Μια ανούσια πρακτική για τους μαθητές σε δημόσια σχολεία στη Τουρκία: φοιτητές ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
Yalcin Δικηγορικός
Ως στοιχείο της διαδικασίας λήψης αποφάσεων-να γίνει εργασίας: πρακτική άσκηση
Πέμπτη 06/26/2014

Ναυπηγείο κτίριο δίπλα στον πύργο

09.30-11.30 (Πρόεδρος Γιώργος Grollios)
ΝΑΚΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ-ΔΑΝΑΗ
Η συμβολή των ΤΠΕ στην πορεία της κριτική παιδαγωγική
Hakan Saricam, Seval Hallac, Μεχμέτ Melik Kaya, Torun Αλεξανδρος Πασπατης & Ραμαζάν Akyol
Αυθεντικότητα και την κριτική σκέψη ως προγνωστικός δείκτης ρόλο της παγκόσμιας ιθαγένειας (μια υπόθεση-μελέτη με καθηγητές προϋπηρεσιακή)
Maksymilian Chutoranski
Υποστήριξη της ανάπτυξης. Από την πειθαρχία να απόδοση
Oskar Szwabowski
Η πραγματική subsumpction της εκπαίδευσης σύμφωνα με το κεφάλαιο και η παιδαγωγική της απεργίας

16.00-18.00 (καρέκλα Fista ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ)
Nurettin Beltekin & Somayyeh Radmard
Μια ανάλυση των παιδιών που στερούνται από τα δικαιώματά τους εκπαίδευση
Μητσιάλη Αλεξάνδρα
Πτυχές της βίας στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο: μια μελέτη περίπτωσης
Gulay Ασλάν & Artun Kerem Canaz
Απόψεις των εκπαιδευτικών για μετασχηματισμό που δημιουργήθηκε από την ευέλικτη απασχόληση στα δημόσια σχολεία
Σωτήρης Παλάσκας
Κλείνετε το σχολείο για χαμηλόμισθη εργασία: οι λόγοι για την αύξηση της εγκατάλειψης στην Κω εσπερινό γυμνάσιο κατά το ΔΝΤ εποχή – μια μελέτη περίπτωσηςhttp://www.microsofttranslator.com/static/197997/img/tooltip_logo.gifhttp://www.microsofttranslator.com/static/197997/img/tooltip_close.gifΠρωτότυπο